Twilight är skit

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Jag stör mig på..

Av Twilight är skit - 24 maj 2013 14:25

Twilightfans utan liv.

Allt som finns.

Mat.

Fjortizar.

Stenar.

Förskoleklassbarn..(Läskiga)

Böcker..(Läskiga)

Småkryp.

Justina Bäverina.

1D.

Skolan

Snälla kommentarer.


                                       Så kommentera något elakt!


 


 
 
Ingen bild

1D ÄLSKARE

24 maj 2013 15:14

TYCKER DU INTE OM 1D? ELLER TWILIGHT? VEM ÄR DU??

Twilight är skit

24 maj 2013 15:18

Jag är Katie

 
Kajsa

Kajsa

24 maj 2013 15:33

"Katie" du vet väl att livet inte lönar sig på att vara elak! Det fins vissa som gillar Twilight och kanske känner sig kränkt när den ser detta, alla får tycka som dem vill! Och vad har du för nytta av att skapa en blogg om hur mycket du hatar Twilight, vill du förstöra för Twilight älskarna jag fattar liksom inte poängen med det hela? Håll dina dåliga tankar inombords dej eller skriv av dem på ett papper, vad som helst men jag lovar dej du blir inte att må bättre av att få andra att må dåligt. Du är en hater har jag läst, men haters slutar oftast som losers! Så skärp dej!

http://welovethesims.bloggplatsen.se

Twilight är skit

24 maj 2013 15:39

*Finns.

Alla säger att jag ska hålla mina åsikter för mig själv. Så till alla twilightfans. SLUTA SJÄLVA GÖRA BLOGGAR OM HUR MYCKET NI ÄLSKAR TWILIGHT! Det är samma sak.

 
someone

someone

24 maj 2013 15:53

Du är så elak att du är cool. Fortsätt med det.

http://www.everywere.bloggplatsen.se

Twilight är skit

24 maj 2013 16:05

OwO

 
Ingen bild

someone

24 maj 2013 17:20

Det vet jag väl!

Twilight är skit

24 maj 2013 17:24

:)

 
Anna

Anna

24 maj 2013 18:27

Varför skriver du att du hatar allting? Prata med en doktor! Du är ju helt knäpp.

http://iloveponys.bloggplatsen.se

Twilight är skit

24 maj 2013 18:34

Jag är inte knäpp, det är du! Eftersom att du läser min blogg.

 
Ingen bild

Tierda

24 maj 2013 18:55

Jag börjar seriöst fundera på vem du är och hur du mår. Jag säger inte att bara för att man hatar så mår man dåligt och jag är heller ingen psykolog. Men om du vill kan du kika mig : tildur199

Twilight är skit

24 maj 2013 18:57

Jag är Katie. Och jag mår som en idiot?!

 
Ingen bild

YOLO

25 maj 2013 07:40

Det finns inget att ändra på. Alla har sina åsikter och får säga dem, att klaga är en helt annan sak. Denna Katie får säga vad hon tycker, men inte kränkande saker. Justina Bäverina är inte kränkande men ändå en åsikt. Denna Katie har sina åsikter, och det lönar inte sig att säga emot, jag är inget twilight-fan, men jag vet att twilight-fan kanske tar illa upp och inte ger sig på att skriva åsikter om hur mycket man vill att Katie ska lägga ner bloggen, sluta protestera och lev livet!
Att skriva negativa kommentarer ger en dålig stämmning.



PS. OM NI INTE GILLAR BLOGGEN SÅ GÅ INTE IN PÅ DEN DÅ!
Jag har inget emot bloggen, men negativa kommentarer, seriöst.

Twilight är skit

25 maj 2013 09:58

:P

 
Someone

Someone

25 maj 2013 08:34

Varför fortsätter alla med såna här kommentarer? Visst ibland är de kul att läsa, men iblan tänker man bara " men lägg av nu, va".

Rätta mig hur mycket du vill, Katie. Skriver jag fel, Let me know.

http://www.everywere.bloggplatsen.se

Twilight är skit

25 maj 2013 09:57

Du stavade inte fel någonstans.

 
Ingen bild

Phoebe

25 maj 2013 08:52

JAAAA!!! ÄNLIGEN NÅN SOM TYCKER SOM JAG!!! :D

Twilight är skit

25 maj 2013 09:57

:D

 
Ingen bild

Maju ~

25 maj 2013 13:41

ASDFGHJKLÖÄ
jag vill döda alla som gillar twilight, dom borde dö av sjuklig fetma som alla bortskämda i amerika och U.S.A gör >:D

Twilight är skit

25 maj 2013 14:31

>:D

 
Gladis ^w^

Gladis ^w^

25 maj 2013 18:12

Du är rätt så konstig...Du stör dig på något du inte kan leva utan. Vem f*n stör sig på mat? owo
Och hur i helvete kan böcker vara läskiga? Det är f*n papper som sitter ihop, är 2 sidors böcker läskiga?
Du är väldigt konstig.

http://gladabloggen.bloggplatsen.se

Twilight är skit

25 maj 2013 18:17

Jag stör mig på mat... Eftersom att jag har ätstörningar. Och jag vet inte varför jag tycker böcker är läskiga?!

 
Kajsa

Kajsa

26 maj 2013 16:37

nej Katie det är inte samma sak, om man gillar något ska man prata om det men tex du som hatar nåt så ska man hålla det inom sej för att man kan såra andra. Ingen blir ledsen av nånting snällt! Om om du inte gillar Twilight så hur orkar du då ens prata om det, blogga om det, ränka på det om du hatar det så mycket. Om du verkligen inte gillar Twilight skit i Twilight då och hitta en bra film sm du gillar och blogga om hur bra den är istället. Varför driver du den här blogen egentligen? För att få uppmärksamhet eller vad då? Och du kan inte svara för att ja hatar Twilight för om nån verkligen hatar Twilight så struntar den i det och lever i nuet liksom... liksom du mår skit och har självmordstankar vad jag har läst varför inte bara gå vidare och starta en blogg om nåt du gillar? Och varför är du anonym Katie? Att du heter Katie säger inte så mycket om dej, om du verkligen vill vara elak så säg åtminstonde vem du är och berätta om dej själv eller står du inte för vad du gör?
Det här är iallafall omoget, so get a life!

http://welovethesims.bloggplatsen.se

Twilight är skit

26 maj 2013 16:40

Jag blir ledsen av snälla saker. Och jag har ett liv.

 
Ingen bild

?!

26 maj 2013 17:17

Dafuck?! Jag stör mig också på allt som finns... Typ livet. Så varför inte bara slänga bort det, miffo? Du? Vad hände? Mobbning, misshandel vadfan hände med dig? Något fel blev det i alla fall.
Föresten vill jag (ellertypallasområkarkommainpådennastördablogg) nog veta vem du är. Att påstå att du heter Katie säger inte så himla mycket om dig. Seriös, ifall du inte ringer psyk så borde i alla fall nån annan vettig människa göra det. Hejdå!

Twilight är skit

26 maj 2013 17:27

Slänga bort sitt liv... Bra ide.

 
Ingen bild

Linnea

26 maj 2013 18:57

Kan du visa en bild på dig irl? Fråga mig inte varför

Twilight är skit

26 maj 2013 19:05

Kanske.

 
Ingen bild

en tjej

27 maj 2013 21:01

HEJ!Eftersom du inte vill att jag ska säga något snällt. så ska jag säga: Vad tror du? man vill la inte se på twilight ,för 1:vampyrer kan inte va i solen
2. alla gillar inte filmerna

Twilight är skit

27 maj 2013 21:13

Va? Fattar inte riktigt.

 
Ingen bild

en tjej

31 maj 2013 16:20

Amen hallå! jag menar vampyrer dör i solen men alla gillar inte filmerna som alla andra tror

Twilight är skit

1 juni 2013 16:14

Ja, dem som inte gillar filmen får acceptera de som hatar twilight.

 
Ingen bild

en tjej

2 juni 2013 10:16

Hej! asså jag accepterar att du inte gillar twilight! för det gör jag inte heller! men alla ni andra som ser att jag skriver detta. jag bryr mig inte om jag får skit för detta eller något, alla har rätt till att tycka vad de vill ... katie får med tycka vad hon vill! alla gillar inte twilight men vissa gör det..

Twilight är skit

3 juni 2013 21:33

C:

 
Ingen bild

anonym

13 juni 2013 21:38

ursäkta mig!?!?!! Han heter faktiskt Justin Drew Bieber!

Twilight är skit

14 oktober 2013 11:41

Nej, han heter Justina Bäverina

 
Someone

Someone

14 juni 2013 10:45

Han heter Jösta Bäver (bäverina då)

http://www.everywere.bloggplatsen.se

Twilight är skit

14 oktober 2013 11:40

Okej

 
Cassiopeia

Cassiopeia

17 juli 2013 07:57

Det är ju så¨att hon skriver här varför hon hatar twilight.. Och hon har rätt att tycka som hon vill! Okey , det kanske inte är så rätt att hon retar folk för vad dem tycker , men det är så hon är. Och alla är inte problem fria , nu är Katie den hon är , och det kan tyvärr inte ändras. Och förresten heter hon Katie IRL. ._.

http://hatidag.bloggplatsen.se

Twilight är skit

14 oktober 2013 11:39

C:

 
Someone

Someone

13 augusti 2013 18:21

Såklart hon får tycka som hon vill. Det är sånt här vi bör uppmuntra, att man säger vad man själv tycker och inte ger ett skit vad andra tycker. (Låter som en jävla lärare) och jag är knäpp, så det är typ därför jag läser den här bloggen, och för att jag älskar den :D Go Katie!

http://www.everywere.bloggplatse.se

Twilight är skit

14 oktober 2013 11:39

:3

 
Ingen bild

Jennifer

13 december 2013 21:53

Det är stor skillnad på att hata och att älska. Jag vill bara påpeka att ja, du säger din åsikt, men bara så du är medveten om att den faktiskt kan bli polisanmäld på grund av alla kränkningar du har skrivit. Du har tillexempel skrivit fula ord till läsarna. Det går att anmäla dig på flera olika sätt. Och sluta gnäll när vissa stavar fel, det är ingen svenska lektion här.Och i så fall måste jag bara säga att det stavas "fjortisar" INTE "fjortizar". Nej, jag gillar inte Twilight men jag hatar det heller inte och jag är inte emot din blogg. Däremot stör jag mig på när du leker att du har rätt och tror du kan dissa. Du tror att du är något, och nej du heter inte alls Katie. Jag vet ju ungefär vem du är, tönt.

Twilight är skit

4 januari 2014 20:59

Jag heter visst Katie? Har fan ska du kunna veta ungefär vem jag är när du inte ens har sett, bor nära mig, eller vet något om mig? Förresten du bor i Halmstad, typ 100 mil ifrån där jag bor. Du vet omöjligt vem jag är.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twilight är skit - 21 juni 2013 18:16

Jag hatar fortfarande twilight. Det suger, inse det någon jävla gång. ...

Av Twilight är skit - 29 maj 2013 17:30


Idag så kollade jag igenom min mail. Då hade jag fått minst 10 meddelanden från personer som sa att dom skulle polisanmäla mig. Vet ni? Jag har RÄTT att skriva vad jag tycker, jag skulle kunna skriva en bok/sjunga en låt om att jag inte gillar twilig...

Av Twilight är skit - 26 maj 2013 16:24


Alla säger typ "tänk på dem som gillar twilight"  Okej tänker jag. Men då får ni faktiskt ha hänsyn till dem som HATAR twilight! Tänk inte bara på er själva. Det finns fler prsoner i världen en DU.     ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 14:44


Många av er säger att jag ska hålla mitt hat för mig själv. Och inte göra en blogg om det. Då säger jag bara.. Sluta göra bloggar om at ni älskar twilight, tänk på dem som hatar twilight?! Det är fan samma sak.             ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 10:17


Nu har jag fixat så att ni som inte fattar svenska också kan läsa om mitt hat >:D         ...

Presentation


Jag heter Katie och är 14 år.. Bor i Östermalm och HATAR snälla saker... katiegordan@mail.com

Fråga mig

49 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om twilight?
 Twilight? *spyr*
 Twilight är sämst.
 Twilight är bäst.
 Vadfan är Twilight?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

HTML

Jack Skellington

Översätt Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards