Twilight är skit

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Hönshjärnor.

Av Twilight är skit - 21 maj 2013 16:57

Ja, era idioter som ni vet så gillar jag kritikkommentarer. Men det tror vissa av er att jag inte gör, så hur tänker ni? Liksom vafan startar men en hatblogg för om man inte vill ha kritikkommentarer? Och föresen att tillägga. LÄR ER STAVA OCH SLUTA SÄRSKRIVA!


 



 
 
Ingen bild

Mupp~

21 maj 2013 20:58

Du är skrattretande och gör mig fucking mörkrädd, tolka hur fan du vill I dont care, but i want you know that.

Twilight är skit

21 maj 2013 21:01

Jaså gör jag dig mörkrädd? Fegis säger jag bara.

 
cookiemonster

cookiemonster

21 maj 2013 21:48

glömde tillägga att du har helt fel meningar i dom två första.
'' ja, era idioter som ni vet gillar jag kritikkommentarer. ''
rättning:
* ja, era idioter, som ni vet gillar jag kritikkommentarer.*
fel mening number 2:
'' Men det tror vissa av er att jag inte gör, så hur tänker ni? ''
rättning:
*finns ingen riktigt rättning på stavningen eller hur du skriver det här,
men i meningen number 1 skrev du att vi visste att du älskar kritikkommentarer,
sen skriver du att vi är dumma som inte vet det.
LOGIC? #250BLAZEITBITCH.

dessutom ger är kritik både positiva och negativa tankar om vad man kan ändra på i te.x en bild eller text. Just to inform u.
tror dessutom mupp som kommenterade var väldigt sarkastisk angående att du gjorde henne mörkrädd. Folk med lågt IQ, sigh....

hade varit sorgligt om du tog bort mina kommentarer, lol.

http://imafuckingunicorn.bloggplatsen.se

Twilight är skit

21 maj 2013 22:27

Mupp... Får mig och tänka på min gamla MSP gubbe.

 
Ingen bild

lol

21 maj 2013 22:03

Du skriver till alla att dom är småungar, och själv är du 14 år gammal. Vad är det för skillnad? Jag är 22 år gammal, så du vill nog inte hålla på med mig lilla gumman. :p

Twilight är skit

21 maj 2013 22:29

Då får jag be mina föräldrar gör det din lilla.. Juste du är ju inte liten säger du. Isåfall din stora tönt.

 
Ingen bild

Jacob

22 maj 2013 15:56

vad exakt gör mig en tönt? Tror inte du känner/har träffat mig gumman. :p

Twilight är skit

22 maj 2013 17:28

Du är samma person som den där tönten cookimonster.

 
Ingen bild

Nej.

22 maj 2013 16:46

Hahhahahah du är fan dum i huvudet juh.

Twilight är skit

22 maj 2013 17:30

Tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twilight är skit - 21 juni 2013 18:16

Jag hatar fortfarande twilight. Det suger, inse det någon jävla gång. ...

Av Twilight är skit - 29 maj 2013 17:30


Idag så kollade jag igenom min mail. Då hade jag fått minst 10 meddelanden från personer som sa att dom skulle polisanmäla mig. Vet ni? Jag har RÄTT att skriva vad jag tycker, jag skulle kunna skriva en bok/sjunga en låt om att jag inte gillar twilig...

Av Twilight är skit - 26 maj 2013 16:24


Alla säger typ "tänk på dem som gillar twilight"  Okej tänker jag. Men då får ni faktiskt ha hänsyn till dem som HATAR twilight! Tänk inte bara på er själva. Det finns fler prsoner i världen en DU.     ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 14:44


Många av er säger att jag ska hålla mitt hat för mig själv. Och inte göra en blogg om det. Då säger jag bara.. Sluta göra bloggar om at ni älskar twilight, tänk på dem som hatar twilight?! Det är fan samma sak.             ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 10:17


Nu har jag fixat så att ni som inte fattar svenska också kan läsa om mitt hat >:D         ...

Presentation


Jag heter Katie och är 14 år.. Bor i Östermalm och HATAR snälla saker... katiegordan@mail.com

Fråga mig

49 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om twilight?
 Twilight? *spyr*
 Twilight är sämst.
 Twilight är bäst.
 Vadfan är Twilight?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

HTML

Jack Skellington

Översätt Bloggen


Skapa flashcards