Twilight är skit

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Tackar

Av Twilight är skit - 19 maj 2013 22:07

För 70 unika besökare och 1.674 sidvisningar.

 

 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

20 maj 2013 11:23

Du är bra på marknadsföring må jag säga! Det är nog många som går i taket av att läsa dina rader i rempljuset. Ett mycket bättre knep än dom som skriver: "snälla snälla ge mig en besökar till". Jag håller med dig till en vis del om Twiligth. Jag gillar inte filmerna. Dom är i min mening tråkiga och långdragna. SNARK. Något som jag skulle kunna kolla på en dag då jag ligger med huvudvärk och inte orkar byta kanal. Eller dom dagar då jag inte orkar engagera mig i vad som händer i tvn. Böckerna är inte helt och hållet skräp heller, men dom är inte särskilt bra i min mening. Något som talar för att dom faktiskt måste vara bra är ju alla som älskar böckerna, statistiken talar sitt tydliga språk.

Sen är det ju lite magstarkt att påstå att alla Twiligth fans suger. Har du träffat alla twiligthfans? Betyder det att alla som är twiligthfans är en särdkild typ av person och att hela deras personlighet speglas av vilka böcker som dom gillar? Du skriver att alla Twiligthfans borde skaffa sig en hjärna, bara för att man gillar en särskild bok betyder ju inte det att man är dum i huvudet. Ens smak i böcker säger inte allt om en hel person och det är inte så att någons hjärna atomatiskt släcksner när det uppstår någon form av glädje bland hormonerna i hjärnan när man läser en sorts böcker. Men men, jag håller med. Dom är inte alls så bra som alla tycker enligt mig. Och jag har verkligen undrat hur folk kan tycka om filmerna? Men som sagt statistiken säger mer än vad lilla jag tycker.

http://ilivet.bloggplatsen.se

Twilight är skit

20 maj 2013 12:28

Jo alla twilightfans är idioter. För dom har inget liv.

 
someone

someone

20 maj 2013 12:37

Så jag har alltså inget liv? Kolla min blogg, din Twlilghthatare, så får du se.
(You know why I'm Writing this)

http://www.everywere.bloggplatsen.se

Twilight är skit

20 maj 2013 12:39

Dom som skriver att dom har ett liv på Internet har oftast inget.

 
someone

someone

20 maj 2013 12:42

Det kan hända, men ett annat sätt (säger inte att det är bättre) är att gå in på olika bloggar och kommentera.
P.S alltså jag älskar Twilight, och borde inte uppmuntra dig, men kan du inte skriva din egen "hatiska" version av Twiligt. skulle va kul att läsa :)

http://www.everywere.bloggplatsen.se

Twilight är skit

20 maj 2013 12:50

Jaha

 
Ingen bild

someone

20 maj 2013 12:42

TWILIGHATARE!

Twilight är skit

20 maj 2013 12:49

And I like it.

 
Ingen bild

someone

20 maj 2013 12:51

bra att du tog det som en komlimang, för det var det.
(jag visste att du skulle svara så.)

Twilight är skit

20 maj 2013 12:55

Jaha. Och det stavas komplimang .

 
Ingen bild

someone

20 maj 2013 13:00

------

Twilight är skit

20 maj 2013 13:01

Rolig kommentar.

 
Ingen bild

someone

20 maj 2013 13:00

......

Twilight är skit

20 maj 2013 13:03

-.-

 
Ingen bild

someone

20 maj 2013 13:01

tiuctiuctiuctiuctiuctiuc

Twilight är skit

20 maj 2013 13:01

Idiotidiotidiot

 
Moa

Moa

20 maj 2013 20:29

HHAHAHAHAHAHAAA.. Jag må då säga att du har lyckas rätt bra att gå upp i statistik med denna blogg men dock, KAN du bara göra hatbloggar?
Om du inte har något snällt att säga. Säg ingenting! ;D
Har förstått att du ''blir glad'' av kommentarerna som står emot dig men jag tror inte direkt på det.. så WHATEVER. Jag tror du blir ledsen. DÄRFÖR ska jag inte säga något taskigt. c;
Men jag tror dock att ditt irl liv är roligare att läsa än en hatblogg. Vad skulle du säga om någon skapade en hatblogg om något du skapat? Tvingar dig dock inte att sluta med bloggen och blablabla utan bara berättar att du inte borde skriva dåliga saker om någons skapelse. Du behöver inte läsa/lyssna men ja. Hoppas du fattar, annars kan du väl lika gärna radera kommentaren eller något. c:

http://xiaomashumaro.bloggplatsen.se

Twilight är skit

20 maj 2013 20:43

Ja, jag kan bara göra hatbloggar. Jag får säga vad jag vill. Och ja det är kul med hatkommentarer, eller varför tror du man gör en hatblogg?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twilight är skit - 21 juni 2013 18:16

Jag hatar fortfarande twilight. Det suger, inse det någon jävla gång. ...

Av Twilight är skit - 29 maj 2013 17:30


Idag så kollade jag igenom min mail. Då hade jag fått minst 10 meddelanden från personer som sa att dom skulle polisanmäla mig. Vet ni? Jag har RÄTT att skriva vad jag tycker, jag skulle kunna skriva en bok/sjunga en låt om att jag inte gillar twilig...

Av Twilight är skit - 26 maj 2013 16:24


Alla säger typ "tänk på dem som gillar twilight"  Okej tänker jag. Men då får ni faktiskt ha hänsyn till dem som HATAR twilight! Tänk inte bara på er själva. Det finns fler prsoner i världen en DU.     ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 14:44


Många av er säger att jag ska hålla mitt hat för mig själv. Och inte göra en blogg om det. Då säger jag bara.. Sluta göra bloggar om at ni älskar twilight, tänk på dem som hatar twilight?! Det är fan samma sak.             ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 10:17


Nu har jag fixat så att ni som inte fattar svenska också kan läsa om mitt hat >:D         ...

Presentation


Jag heter Katie och är 14 år.. Bor i Östermalm och HATAR snälla saker... katiegordan@mail.com

Fråga mig

49 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om twilight?
 Twilight? *spyr*
 Twilight är sämst.
 Twilight är bäst.
 Vadfan är Twilight?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

HTML

Jack Skellington

Översätt Bloggen


Skapa flashcards