Twilight är skit

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Twilight är det sämsta som har gjorts i hela världen!

Av Twilight är skit - 19 maj 2013 12:57

Twilight är det mest larviga, idiotiska och töntigaste som finns. Var filmerna ens filmer? Var böckernan en böcker? Jag skulle inte tro det. De var snarare långtråkigt trams. Nej nu måste jag gå. Annars så dör jag nog av att twilight är så himmla töntigt.  

 
 
Ingen bild

Anonym

19 maj 2013 15:17

EN FRÅGA: varför skriver du om twiligt om du hatar det xD. Larvigt :D:D
haha, har du inget annat att göra eller? Dessutom ska man inte sprida hat på nätet.
ps. Ha så roligt här på din blogg... du som inte har något bättre för dig än att skriva en blogg om att du hatar twiligt. INGEN BRYR SIG OM DU HATAR DET ELLER INTE! det bara att jag tycker att du inte ska hassa din tid & ditt liv på något sånthär.
haha XD, ha det bra!'
//Anonym

Twilight är skit

19 maj 2013 15:32

Just sådana här kommentarer får mig att vilja fortsätta vara elak >:D

Juste din dumma fråga: Jo för att det är kul.

 
Ingen bild

Anonym

19 maj 2013 16:02

WTF?? Du tkr det är kul att hata och dissa? Shut up!

Twilight är skit

19 maj 2013 19:24

Ja, det är jätte kul.

 
Ingen bild

Anonym

19 maj 2013 19:48

Hahahha du tänker verkligen inte ge dig eller? xD Seriöst, påtal om töntigt liksom hahhahahah c':

Twilight är skit

19 maj 2013 19:57

Anonym.. Patetiskt, för du är inte anonym

 
Anonym :3

Anonym :3

19 maj 2013 20:34

Om det är någon som är patetisk så är det du!
Du är själv anonym, har du sakt vad du heter, din ålder
eller var du bor? Nej dåså, du är anonym. Jag har aldrig
varit intresserad av twilight, så det är inte därför jag
säger imot dig. Men du är jäkligt patetisk må jag säga!
Ta inte plats i bloggplatsen när du verkar ha den onödigaste
bloggen av alla i hela sidan! Jag menar det jag säger.

http://gladabloggen.bloggplatsen.se

Twilight är skit

19 maj 2013 20:38

Jag heter Katie är 14 år och bor i Stockholm-Östermalm. Det är sådana kommentarer som dina som gör det kul att blogga.

 
Ingen bild

Till Twilight är sikt!!!

19 maj 2013 20:38

Jag är inte en sån person som gillar twilight men du är ju fan barnslig att göra en blogg av twilight för att du hatar det hahahah jag dör c':

Väx upp för fan!

Twilight är skit

19 maj 2013 20:39

Väx upp själv..

 
Ingen bild

Anonym

19 maj 2013 21:03

Så du livnär dig på hat? Hahhaha omg påtal om patetiskt alltså..

Twilight är skit

19 maj 2013 21:05

Ja, det gör jag. Du menar att du är patetisk?

 
Ingen bild

Anonym

19 maj 2013 21:11

Nej, nu missförstod du nog, jag menar att du, Kathie, är det.

Twilight är skit

19 maj 2013 21:15

Nej, Katie stavas jag .-.

 
Ingen bild

anonyma

19 maj 2013 22:41

Hej! jag såg 1 film och twilight och jag tycker det inte är så super bra! men jag skriver inte om att jag hatar dom.. eller sådant
Jag tycker du borde lägga ner denna blogg man kan anmäla sådana bloggar . Kan du inte skriva om din vardag,lite bilder på dig... Jag är 12 år och jag är inte den smartarste i min klass men jag vet tillräkligt att du inte blivit misshanlad för då skulle man inte skriva om det... men om denna bloggen skulle handla om att du hatar nät mobbning eller så skulle den vara bra♥
Kram anonym

Twilight är skit

20 maj 2013 07:10

Men jag skriver att jag hatar dom. Och det får man i Sverige. Och jag vet att du inners inne vet att jag har blivit misshandlad, du vill bara inte tro på det.

 
Linn

Linn

20 maj 2013 22:06

Haha, så töntigt att jag dööör c':

http://linntoren.bloggplatsen.se

Twilight är skit

20 maj 2013 22:10

Menar du att twilight är töntigt?. Eller menar du att du själv är töntig?. Föresten stavas det dör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twilight är skit - 21 juni 2013 18:16

Jag hatar fortfarande twilight. Det suger, inse det någon jävla gång. ...

Av Twilight är skit - 29 maj 2013 17:30


Idag så kollade jag igenom min mail. Då hade jag fått minst 10 meddelanden från personer som sa att dom skulle polisanmäla mig. Vet ni? Jag har RÄTT att skriva vad jag tycker, jag skulle kunna skriva en bok/sjunga en låt om att jag inte gillar twilig...

Av Twilight är skit - 26 maj 2013 16:24


Alla säger typ "tänk på dem som gillar twilight"  Okej tänker jag. Men då får ni faktiskt ha hänsyn till dem som HATAR twilight! Tänk inte bara på er själva. Det finns fler prsoner i världen en DU.     ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 14:44


Många av er säger att jag ska hålla mitt hat för mig själv. Och inte göra en blogg om det. Då säger jag bara.. Sluta göra bloggar om at ni älskar twilight, tänk på dem som hatar twilight?! Det är fan samma sak.             ...

Av Twilight är skit - 25 maj 2013 10:17


Nu har jag fixat så att ni som inte fattar svenska också kan läsa om mitt hat >:D         ...

Presentation


Jag heter Katie och är 14 år.. Bor i Östermalm och HATAR snälla saker... katiegordan@mail.com

Fråga mig

49 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om twilight?
 Twilight? *spyr*
 Twilight är sämst.
 Twilight är bäst.
 Vadfan är Twilight?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

HTML

Jack Skellington

Översätt Bloggen


Skapa flashcards